Saját fotó.jpg

Rendelési Idő:

 

Fényes Hajnalka

Személyi edző, mozgásterapeuta, gerinctréner, NMPT instruktor,trx tréner

Hajnalka kiemelten fontosnak tartja, a mai felgyorsult világunkban a tartásjavítást, minden korosztály számára. Az ülő munka, nem csak a mozgató szervrendszerre, az izmokra, a szalagokra lehet káros, hanem a belső szervekre is negatív hatással bír. A rossz testtartásból kialakult, feszes izomgörcsök (trigger pontok), hatalmas terhet rónak a testre. A test preventív, de hatékony,neuromiofasciális kezelését ötvözi, több különböző módszerrel, (TRX, instabil eszközök, fitball, légzéskontroll, imagináció) figyelembe véve, az egyéni adottságokat, úgy mint nem, életkor, sportmúlt, betegségek.  

 

A rehabilitációs tartásjavító Intelligens tornával,egyénre szabottan, elongáció és rebalanszírozó alapú tornaanyaggal,újra tudjuk huzalozni azokat a pályákat, amelyek nem funkcionálnak megfelelően. Egyéni és csoportos órák keretein belül is hatékonyan tud működni a módszer. Egyénileg,egy mozgásos testelemzést követően, felmérjük a teherviselés és a nem teherviselés viszonyait, állapotát, ahol kiszűrjük különböző diszbalanszokat, és az alapján  állítunk össze egy otthon is elvégezhető  programsorozatot.  

 

A holisztikus szemléletmód híveként,a kiegészítő terápia hasznos eleme lehet,a  kinezotape, illetve  a feszes trigger pontok oldására  a MANEFA módszer, amellyel a test öngyógyító folyamatai beindulnak. Hajnalka eltökélten hisz abban, hogy minden ember más, más a hozott minta amivel dolgozni kell, és más módszer váltja ki az AHA élményt. Emiatt egy összetett rendszerben, több módszert  egyszerre alkalmazva szeret gondolkodni.  

 

Főbb szempontjai:

•    Edukáció

•    PREhabilitáció/ Rehabilitáció

•    Precizitás

•    Folyamatos önfejlesztés, fejlődés 

 

18-22 éves korig/22 éves kor fölött

•    Mozgásos testelemzés

•    Tartásjavítás     

•    Gerinctréning 

•    Nem teherviselés diszbalansz korrekció

•    Pelviko lumbális core tréning

•    Intelligens torna 

•    Stretching, nyújtás, mobilizáció 

•    SMR(self Myofascial release) hengeres nyújtás helyes használata 

•    TRX tréning 

•    MANEFA (manuáis neurodinamikai fasciaorganizáció-feses görcsös triggerpontok oldása)

•    Kinezotape                             

 

Időskori mozgásfejlesztés:

Idősebb korban csökken az izomtömeg, és  megnő a  koordinációs,és egyensúlyzavarból fakadó sérülések száma. A szeniorok mozgásfejlesztésére hangsúlyozottabban kell figyelni.

•    Gerinctréning

•    Tartásjavítás 

•    Koordinációs és egyensúlyfejlesztő tréning,

•    Rezisztenciaedzés (izomerő fejlesztő  és anyagcsere fokozó edzés)

•    Nyújtás, stretching (egyénre szabottan)

•    Kinezotape 

 

„A legnagyobb hiba,amit az orvosok elkövetnek,hogy a testet a nélkül próbálják meggyógyítani,hogy az elmét is gyógyítani próbálnák. Pedig az elme és a test, egy és nem szabad külön kezelni!”